No joo, on tainnut käydä selväksi ettei meidän mammasta tule sihteeriä :) Tai on se sellainen oikeassa elämässä mutta näyttää siltä että meille siitä ei ole apua. Aateltiin nyt kuitenkin tulla kertomaan että hyvin meillä menee vaikkei bloggaillakaan. Eikä viitsitä poistaa tätä blogia, jos se mamma joskus vielä innostuisi meistäkin kertomaan, varsinkin jos se saisi kotiin hommattua tietokoneen ja netin. Mä (Alma) taisin vähän pistellä mummon luona poskeeni näytön piuhaa, joten mamma joutui antamaan oman näyttönsä mummolle eikä ole saanut hommattua itselleen uutta..

Meillä menee siis ihan kivasti. Selma ja Vilma täyttää kesällä jo 10 ja 9 vuotta, ja mä täytin just 2 vuotta. Samanlainen täystuho oon kuin ennenkin, tosin oon mä vähän rauhoittunut. Mamman ei tarvii enää nostaa ihan kaikkea korkealle kun lähtee käymäänä vaikka kaupassa. Vapaana se ei mua uskalla pitää kun mä kuulemma lähtisin salamana jonkun perään.. Selma ja Vilma saa päästellä vapaana, se kyllä ottaa välillä pattiin. Tosin niitä varmaan ottaa pattiin kun mamma ottaa välillä mut yksin lenkille ja ne jää kuorsaamaan kotiin.

Toi Simo on nyt ollut mummolla reilun vuoden ja ihan kiva kaveri se on. Nykyään se leikkii paljon enemmän kuin ennen eikä ole enää arka. Mä kyllä vähän komentelen sitä, varsinkin kun mulla on juoksut alkamassa niin ei tarvii Simon tulla lähellekään. Mamma on kyllä puhunut jostain leikkauksesta, mihin mun pitäis mennä, apua!

Pari kuvaa voisi laittaa tähän. Tossa me ollaan kaikki 5 mamman mummolassa, mukana siis mummon koira Simo ja isomummon ja papan Titta. Mummo jakaa meille makkaraa, sen takia me tossa odotellaan.. Vilmasta ei paljon näy, mutta on se siellä kun tarkkaan katsoo..

Tossa Selma ja Vilma on vähemmän tyytyväisen näköisinä, ja Selma näyttää ihan possulta, ei se oikeasti ole tuollainen paksukainen :)

Mamma vähän suuttu mulle yks päivä ja mä juoksin Selman viereen turvaan. Selma ei ihan tykännyt kun taisin vähän istua sen päälle, mutta niin mä teen yleensäkin :) Toi kori on muuten mun tuunaama, eikö oo hieno..

Ja sitten voitais esitellä vielä meidän uusi kamu Brutus. Tosin ei me sitä usein nähdä, se asuu meidän enon luona ja on aika hölmö tapaus :)

No nyt tässä onkin jo jaariteltu, katsellaan taas jos mamma jaksaisi kirjoittaa useammin kuin vuoden välein...