Heips taas!

Me on oltu lomalla. Ja kivaa on ollut. Kelit on olleet tosi kivat ja me on oltu paljon ulkona. Simo on ollut meillä välillä hoidossa ja pari kertaa ollaan päästy neljästään lenkillekin. Sillon mammalla on kyllä meinannut mennä hermot, ei oo kuulemma helppoa taluttaa meitä neljää yhtäaikaa..

Simo kävi match showssakin ja voitti pienten koirien sarjan. Mä (Alma) pääsin mukaan katsojaksi, kun mamma halusi nähdä miten käyttäydyn kun ympärillä on paljon koiria. Ihan hyvin mä (tietysti) käyttäydyin. Vähän piti vaan vahtia sitä Simon saamaa palkintoa sillä aikaa kun se oli uudestaan kehässä.

Tossa Simo makoilee palkintonsa kanssa. Se ei olis yhtään enää välittänyt että siitä otetaan kuvia.

1250607260_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Simo on muuten välillä vähän hönö. Meidän kotona se kiipeää ikkunalaudalle, eikä meinaa päästä sieltä pois.

1250607635_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mä yritin tehdä saman kun ikkuna oli auki ja mulle tuli lähtö aika nopeaan. Mamma luuli että mä meinaan hypätä ikkunasta. Toi kukka tuossa ikkunalaudalla on muuten mun muotoilema, sen takia se näyttää noin hyvinvoivalta :)

1250607764_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Selma ja Vilma näytti Simolle kaapin, tai siis poikakoirien paikan. :) Ihan hyvin Simo mahtuu pienempään koriin..

Täytyy pistää mamma ottamaan meistä lisää kuvia, nyt sillä unohtuu aina kamera kotiin. Mamma on yrittänyt opettaa musta kanttarellikoiraa, mutta ainakin vielä se on onnistunut aika huonosti. Musta olis kyllä kiva syödä niitä kanttarelleja, mutta metsässä on aina paljon kivempia hajuja mitä pitää yrittää seurata. Aika mälsää ettei mamma päästä mua ollenkaan vapaaksi metsässä..l

Mites muiden kesä on mennyt?