Kun kerran sain tuon mamman kirjoittelemaan niin ajattelin kertoa mun aamupuuhista. Mä oon aamuisin varsinainen energiapakkaus :)

Tossa nojatuolilla mä kattelen ja odotan kun mamma keittää aamukahvit

1273753.jpg

Mä tuijotan mammaa tosi läheltä kun se juo sitä kahviaan aina liian kauan. Mussa ei muuten oikeasti ole noin paljon harmaata, salama vääristää :) Näin mä ainakin väitän.

1273760.jpg

Välillä mun pitää vahtia ettei ulkona kulje muita koiria.

1273763.jpg

Mä kattelen myös aamutv:tä, välillä siellä tulee koiraohjelmiakin

1273764.jpg

Tiedättekös mitä Selma tekee aamuisin. Nukkuu. Hyvä että viitsii aamupissille lähteä. Mä en ymmärrä sellaista...

1273767.jpg

1273762.jpg

Me yritetään saada tuo mamma kirjoittelemaan vähän useammin. Meidän täytyy varmaan keksiä sille kirjoittelun aihetta... :)