992624.jpg

Mä olin ihan onneton kun Selma löysi sen vanhan luun ja vielä elvisteli sillä.

992627.jpg

Jouduin vaan kyttäämään kun Selma söi. Ei kovin reilua mun mielestä. Kyllä mä vähän haistelin eilen että mammalla taitaa jotain olla uunissa, mutta yleensä ne ei oo meille.

Mutta jee, nyt ne olikin. Mammalla oli käynyt mua sääliksi ja se oli käynyt ostamassa häränhäntiä. Siis se on niinkun parasta herkkua, ainakin heti vatsanahan ja herkkutikkujen jälkeen. Aikansa se niitä paisteli uunissa ja sitten piti vielä odottaa että ne jäähtyy. Munhan piti vahtia niitä koko ajan kun ne oli jäähtymässä, etten vaan jäis taas ilman.

992625.jpg

Mutta oli kuulkaas herkullista. Mamma kyllä antoi Selmallekin kun ei sille se vanha enää kelvannut. Mä jouduin syömään tollasen vanhan pyyhkeen päälle kun sotken kuulemma niin paljon. Oli muuten hyvä luu ja mä taisin huomata että mamma laittoi niitä vielä pari jääkaappiin. Taitaa olla meillä tänäänkin herkkupäivä!