Me oltiin viime viikko lomalla. Ja se tuli tarpeeseen, kun me ollaan Vilman kanssa oltu mummon työpaikalla duunissa. Ekaks me joudutaan vähän vihjaileen että päästään sinne sisälle, ne kun pitää ovia kiinni mikä on mun mielestä aika törkeetä.

1104641.jpg

Mulla on tosi rankka työ. Mä olen kangaslaatikon vartija. Varsinainen kingi siis.

1104639.jpg

Vilman työstä ei oo kuvia. Se menee ympäriinsä niiden ihmisten perässä ja kerjää ruokaa.

Rankka työ vaatii että välillä levätään:

1104635.jpg

Mä oon niin hyvä työntekijä etten lähtis töistä pois millään. Käskemällä mua ei saa tuolta kangaskasasta pois, jonkun pitää kantaa mut ulos. Ja sittenkin haluaisin heti takasin sisälle. Kumma homma muuten, me ei oo puhuttu mitään palkasta..

Lomalla me ei tehty mitään erikoista, käytiin pari kertaa mummolassa. Mamma sai otettua meistä näin hyvän kuvan;

1104631.jpg

Eikä sen tarvinnut edes käskeä meitä istumaan riviin. Kai me nyt se tajutaan.