Meillä on kuulemma känkkäränkkä kylässä, ja mamma väittää että se olen minä! Siis minkäs sille voi jos ton Vilman naama ärsyttää välillä ja pitää murista sille heti jos se tulee puolen metrin etäisyydelle. Oon kuulemma muutenkin outo, kuopsutan petiä (tai mitä vaan nukkumapaikkaa) vaikka kuinka kauan ennen kuin siihen voi mennä maate.. Mamma sanoo että jos ei se tietäis paremmin niin vois kuvitella että odotan pentuja :)

Noissa kuvissa mä oon tehnyt hyvän pesän mummon viereen tyynyn alle:

931010.jpg

931011.jpg

Tossa kuvassa mä kerjään luuta mummolassa. Mamma väittää että mun maha on kasvanut, en mä vaan mitään huomaa.. Titta on aika nolo tossa kun se koittaa haistella mua :)

931012.jpg

Nyt me saadaan taas mummolassa luita, kun ennen Bette oli aina niin vihainen niistä luista ja puri ettei niitä voinut antaa meille. Mutta nyt ollaan taas päästy maiskutteleen herkkuluita. Onkohan siinä syy miks mun maha on mukamas kasvanut??