Moi, mä oon Alma

1751898.jpg

Mä tulin tänne uuteen kotiin perjantaina. Ei noi kaks kamua ihan riemusta kiljuen mua ottaneet vastaan, mutta kyllä me toimeen tullaan ihan hyvin. Toi mun uusi mamma sanoo että niillä menee vähän aikaa että ne tottuu muhun, mussa on kuulemma paljon enemmän energiaa.

1751895.jpg

Mä otin tollasen pahvilaatikon omakseni ja kannan sinne kaikki mun tavarat ja herkut. Ja muidenkin herkut, jos erehtyvät jättämään niitä. Mun eka homma uudessa kodissa olikin raahata kaikki vanhat luut tuonne laatikkoon.

1751899.jpg

Mä oon kova tyttö syömään (ja sotkemaan kuten kuvasta näkee). Mä söisin toistenkin ruuat jos saisin. Mutta ei toi mamma anna.

1751903.jpg

Lauantaina mä pääsin heti pihalle ja käymään mummolassa. Siellä saikin herkkuja. Ja sain lisää leluja. Ensin mä vähän ihmettelin kaikkea mutta sitten mä hoksasin että pihalla on kivaa. Ja siellä on paljon tappelukavereita, kuten esim voikukkia. :)

1751908.jpg

Noi mun uudet kamut opetti heti miten mummolta kerjätään ruokaa. Ja aika helppoa se olikin.

1751894.jpg

Mä oon kuulemma aikamoinen riiviö. Mutta osaan mä olla söpökin. Välillä alkaa väsyttään kesken leikin, sitten nukutaan ja sikeesti.