Mamma väittää että mä oon riiviö. Välillä kuulemma ihan kauhea. Mutta kun mä tykkään että matot pitää suoristaa, lelut levittää, takkapuut pieniä ja roskis tutkia. :) Kaikkein parasta mun mielestä on karata mammalta aina kun pystyn. En mä kyllä kovin kauaksi uskalla mennä, eikä mamma päästä mua ihan helpolla karkuun. Kaikista parasta on kun mummolassa saa juosta vapaana, ja kyllä mä juoksenkin. Oon kuulemma kuin päätön kana kun ravaan ympäri pihaa. Mummolassa on sekin kivaa että siellä saa syödä marjoja ja herneitä suoraan puskasta. Tosin mä en oo ihan varma saisinko tehdä sitä kun siitä on tullut vähän sanomista. Toinen homma mistä on tullut sanomista on vesikuppi. Mulla on tullut tavaksi kaataa se ja pureskella sitä silloin kun mamma on töissä. Paitsi että nyt se osti sellaisen painavan keraamisen kupin mitä en saa nurin. Vielä. :)

1967555.jpg

Mummolassa voi myöskin kaivaa kuoppia. Tuokin taitaa kyllä olla vähän siinä sallitun rajoilla. Tosta kuvasta muuten näkee miten mulle on tullut harmaata väriä kylkiin.

1967560.jpg

Mun ilmeestäkin huomaa etten oikein ymmärrä miksei saisi kaivaa. Tuo ilme kertoo että kaivan joka tapauksessa, sain tai en. Se on kuulemma mun itsepäisyysilme. Väittävät että mulla on usein sellainen ilme..

Mutta osaan mä kuulkaas olla kiltistikin.

1967550.jpg

Aamulla mua ei kiinnostaisi yhtään nousta. Paitsi sitten kun mamma sanoo että mennään pissille niin kyllä lähden ja nopeasti.

1967547.jpg

Kaikista parasta on viikonloppuaamut kun meidän ei tarvii nousta aikaisin. Sekin on kivaa kun herättää mamman nuolemalla nenää tai puremalla korvanlehteä.

Selma ja Vilmakin on nykyään jo ihan mun kamuja. Ei ne kyllä kauheasti tykkää kun roikun niiden hännissä tai korvissa. Sillon ne muistuttaa mulle että mä en oo talon kingi. Tossa kuvassa me ollaan mummolassa ja aika väsyjä kun ollaan juostu koko päivä.

1967589.jpg

Mä pääsen jo hyppäämään itse sohvalle ja tuoleille. Mamma sanoo että ei mun olis ollut pakko opetella. Nyt se joutuu kuulemma siirtämään tuolit pois ikkunalautojen edestä kun mä tykkään vaihtaa kukkiin multaa.

Mutta nyt heippa, kirjoitellaan taas lisää.