Heips!

Mä selvisin lääkärireissusta ja sain pitää varpaanikin :) On mulla kuviakin, mutta en nyt pääse jostain syystä laittamaan niitä tänne. Laitan ne sitten myöhemmin. No nyt saan kuviakin näkyviin..

Kuitenkin, perjantaina jätettiin Selma mummon luo hoitoon ja lähdettiin lääkäriin. Mulla oli aika nälkä kun en saanut syödä mitään koko päivänä. Lääkärissä se setä laitto muhun jotain ainetta ja mua alko väsyttää. Mamma oli siinä vieressä ja mä nukahdin. Mulla on kuulemma aikamoinen sietokyky, lääkäri oli joutunut laittamaan 3 kertaa lisää nukutusainetta.

Sitten kun mä heräilin niin olin peittojen sisässä ja mulla oli joku töppö jalassa. En päässyt nuoleen sitä, mutta ei se mua pahemmin kiinnostanutkaan kun väsytti. Ne laitto mulle vielä sellasen törtön päähänkin mutta mä vaan nukuin.

1570131.jpg

Siukku vahti mua:

1572771.jpg

Välillä sain olla ilman tötteröäkin, kun ei mua kiinnostanut tuo töppönen ollenkaan.

1572775.jpg

Eilen mä sain jo ottaa pois sen töpön jalasta, mutta törttö pitää olla päässä vielä pari viikkoa, 28. päivä pitää mennä taas lääkäriin otattamaan tikit pois. Mulla on 5 tikkiä varpaassa ja mun jalka on ihan kalju kun siitä ajeltiin karvat. Mutta kaikki meni hyvin, varvas säilyi ja ilmeisesti pattikin oli vaaraton. :) Että hyvin menee täällä, paitsi että en mä tosta törtöstä pahemmin välittäisi.

Tossa kuvassa näkyy mun kalju jalka

1572808.jpg

Mun vahtiminen on vissiin raskasta hommaa..

1572805.jpg

Kiitokset Eläinklinikka Otsolle hyvästä hoidosta!