Pitkästä aikaa kirjoitellaan. Tai me kirjotettiin jo pitkä pätkä, mutta mamma painoi tuota palaa tallentamatta nappulaa.. Ensin vaikka meidän joululahjat.

1199654.jpg

Saatiin herkkutikkuja, Titta näyttää miten niitä syödään kun meistä ei ehdi kuvaa ottamaan. Kun me saadaan herkkuja niin ne on syöty niin nopeasti ettei mamma ehdi kaivaa kameraa..

1199655.jpg

Me saatiin tollaset punaset pannat, niissä on pieniä tassunjälkiä koristeina, vähänks ne on siistit

1199662.jpg

Mamma sai ison tyynyt, mutta mä päätin että se sopii mun vartalolle paremmin :)

Muuten meillä on ollut aika hiljaista. Aina joskus ollaan oltu päivä töissä, se on kyllä raskasta puuhaa. Vilmalla on ehkä vähän raskaampaa kun se on mummon vartija ja mä kangaskopan. Koppa pysyy paikoillaan mutta mummo ei joten Vilma joutuu juoksemaan ympäriinsä koko päivän..

Tässä vähän makoilukuvia:

1199648.jpg

1199647.jpg

1199658.jpg

Tossa kuvassa mä oon muuten vaan hönö:

1199652.jpg