848227.jpg

Moi! Mä olin vähän kipeenä, kun mä raavin mun kylkeä ja siihen tuli haava ja sitten se tulehtui ihan kunnolla. Oli tosi ruman näköinenkin. Lääkäritäti antoi mulle antibioottikuurin, ja nyt se on jo melkein parantunut. Mamma yrittää huijata mua syömään niitä lääkkeitä, niiden pitäis kuulemma maistua maksalle, mutta ei ne mun mielestä ainakaan hyviä ole. Mamma yritti piilottaa niitä jonkun halpismakkaran sisään mutta kyllä mä ne haistoin. Kunnon Wilhelmiä sen pitää olla, sinne saa piilottaa vaikka mitä sisään, mua ei haittaa. :)

Samalla mulle tehtiin joku lääkärintarkastus, kun on kuulemma tota ikää kertynyt. Omasta mielestäni mä oon hyvässä iässä. :) Mutta mulle on tullut sellainen patti tonne masuun ja siitä mamma oli huolissaan. Lääkäri sanoi ettei se patti haittaa mitään ja että oon ikäisekseni harvinaisen hyväkuntoinen. Sitähän mieltä mäkin oon.

Kohta mä täytän 14 vuotta, onkohan mamma muistanut suunnitella mulle synttäribileet?

Tässä muuten vielä kuva Vilmasta, se keksi vallata kissan leikkipaikan:

848263.jpg