Me ollaan taas oltu tosi laiskoja bloggailijoita. Mutta ei meille oo kauheasti tapahtunutkaan. Nyt kun kevät tulee niin me voidaan olla ulkona tosi paljon. Ja on meillä ollut yksi uusi kaverikin...

1429888.jpg

Nimittäin Kurre Orava. Mamma vie sille ruokaa, mikä on mun mielestä aika törkeetä. Tosin en mä syö pähkinöitä, joten ehkä ne voikin viedä sille Kurrelle.

Musta on tosi kivaa nyt kun pääsee juoksemaan hangella. Kattokaa vaikka tosta kuvasta, kyllä mä siellä olen kun oikein etsitte :) Tossa kuvassa kyllä on enemmän lunta kuin nyt.

1429857.jpg

Sitten mä haluaisin esitellä meidän yksiön. Se on sellainen kissan vanha koppa mikä saatiin meidän papalta. Me mahdutaan sinne kyllä molemmatkin, mutta aika tiukkaa tekee :) Välillä meidän pitää tapella siitä kumpi siellä saa olla. Yleensä siellä on kyllä Vilma, mutta käyn mäkin siellä välillä.

1429842.jpg

Mutta oikeasti mun mielestä on parempi nukkua tyynyllä ja tietysti peiton alla. Ja tietenkin sillä mamman uudella tyynyllä. Tällainen näky on yleensä aamulla kun mamma on lähdössä töihin, mua ei silloin kiinnosta muu kuin nukkuminen ja mököttäminen:

1429850.jpg

Ja iltaisin on tietysti kiva köllötellä takan edessä siskon kanssa. Kaikkein parasta on jos siihen saa vielä jonkun herkun. Viime viikonloppuna mamma kävi koiranäyttelyssä eikä ottanut meitä mukaan, mikä koiranäyttely se on jos siellä ei näytellä meitä, eli koiria? Mutta toi se kuitenkin meille sieltä herkkuja.

1429847.jpg