Me saatiin vihdoin oma blogi. Kun siellä vanhassa alkoi olla liikaa mamman askartelujuttuja niin me päätettiin että tarvitaan ihan oma blogi. Laitetaan tähän alkuun meistä vähän juttua uusille tutuille tiedoksi ja vanhoille muistutukseksi.

Selma

727492.jpg

Mä oon Selma, universumin kaunein koira. Siis omasta mielestäni. Mutta oon mä myöskin fiksuin. :) Mulla on ikää kohta 7 vuotta ja mä oon sekoitus laadukkaista roduista. Jotka mun tietääkseni ovat mopsi, tiibetinspanieli ja portugalinpodengo. Kuten sanottu, mä olen tosi fiksu, oikea nero. Mä osaan melkein mitä vaan silloin kun haluan. Ainakin mä oon tosi hyvä kerjäämään ruokaa ja rapsutuksia, komentamaan siskoja ja vahtimaan mammaa.

Vilma

727514.jpg

Toi on Vilma. Ja toi kuva kertoo siitä aika paljon. Se on mun sisko, mutta vuoden mua nuorempi. Siinä on samoja rotuja kuin mussakin. Vilma on vähän hölmö, tai oikeastaan se on rehellisesti sanottuna tyhmä. Se kulkee vaan perässä ja syö kaiken mitä löytää. Onhan se ihan kiva kaveri, mutta tällaiselle nerolle vähän huonoa seuraa. Sitäpaitsi Vilma on aina laihdutuskuurilla, joten mäkään en saa herkkuja.

Bette

727522.jpg

Bette on kääpiöpinseri, se tuli meille pari vuotta sitten. Se täyttää syyskuussa jo 14 vuotta, ihan mummo siis. Se on kyllä aika ärhäkkä mummo, mäkään en uskalla kiusata sitä kun siltä tulee hammasta aika nopeasti. On se pohjimmiltaan ihan kiva kaveri, niin kauan kun me ei mennä sen ruokakupille. Beten oikea nimi on Tojahin Fallen Star.

Tässä vielä pari blogissa vierailevaa kaveria

Luci

727533.jpg

Luci asuu meidän mummon luona. Se on 6-vuotias bullmastiffi, sen oikea nimi on Denellas Barracuda. Se on ihan kiva jätkä, tosin se on välillä vähän turhan päällekäyvä. Ainakin sillon kun meillä on juoksut. Sille joutuu välillä vähän ärisemään jos se ei usko.

Kiki

727541.jpg

Kiki asuu kanssa mummon luona. Se on ihan pimeä kissa, seuraa meitä aina lenkillä ja väijyy puskissa. Välillä se yrittää taluttaa meitä ja roikkuu meidän hihnoissa kiinni.

Titta

727563.jpg

Titta on mun sisko, joka asuu toisessa mummolassa, siis mamman mummon ja papan luona. Titan luona on kiva käydä kun siellä saa juosta vapaana ja saa paljon herkkuja.