Heippa pitkästä aikaa! Me oltiin lomalla eikä ehditty kirjoittelemaan tänne. Mamma sanoo että mä oon kasvanut tosi paljon ja että musta on tullut varsinainen kauhukakara. Minkäs mä sille voin että mulla on niiiin paljon energiaa. Välillä noilla siskoillakin menee muhun hermo, mutta ei ne oo tosissaan. Kyllä ne musta oikeasti tykkää, ja mä tykkään niistä, oon aina kyljessä kiinni :)

1878632.jpg

1878622.jpg

1878628.jpg

Oltiin me mummon töissäkin parina päivänä käymässä. Meillä oli siellä jokaisella oma laatikko mitä piti vahtia :) Mä sain jopa herkkuja omaan lootaani.

1878618.jpg

1878614.jpg

1878613.jpg

Lomalla me tehtiin vaikka mitä mutta mamman kamera ei pysy meidän vauhdissa. Me käytiin tosi monta kertaa mummolassa kattomassa Tittaa ja riehumassa, siellä kerättiin myös marjoja ja omenoita. Mä tykkään eniten karviaisista mutta en saa syödä niitä suoraan puskasta kun niissä on kuulemma piikkejä. Omenoistakin mä tykkään, varsinkin jos joku heittää niitä mulle. Käytiin me keräämässä sieniäkin, mamma sanoo että yrittää opettaa mut löytämään kanttarelleja. Kyllä mä niitä varmaan löydänkin, mutta tykkään syödä ne myös :)

1878625.jpg